-


Yukipon

06.11.2012 13:42

 

 

Japonská kreslířka doujinschi, neboli amatérské mangy. Doujinshi je něco jako fanfiction ve světě mangy a v Japonsku je to obrovský fenomén. Jediné v čem v rámci něj Yukipon vyniká je (na doujinschi :) ) neobvyklý fandom, kterým je samozřejmě Harry Potter. Yukipon má také japonskou výkonost mangaka. Jako správný kreslíř v manga továrně chrlí s technickou precizností obrázky v obrovském množství. Pravda jen některé z nich se vyznačují i nějakou nápaditostí. Přesto se ji podařilo vyprodukovat množství obrázků, které ve fandomu získaly značnou proslulost. Jeden z toho obrovského množství si například vybrala do záhlaví svého webu Rocia Mixan. Ten asi vůbec nejznámější jsem umístila hned pod tento text. Obrázek "Déšť", nejspíš hlavně díky tomu, že zachycuje nikoli jako obvYkle milostný, ale naopak čistě nenávistný, okamžik ve vztahu mezi SS a HP, se stal nečím jako neoficálním logem snarry. Myslím, že bude těžké najít nějakou snarry shipper, která ho nikdy neviděla.

Jestliže je Yukipon manga kreslířka je pochopitelné, že nakreslila množství mangy (pro blbce: japonských komiksů :) ) z HP reality. Vyznačují se dost specifickým, někdy dost nenápadným humorem. Můžete posoudit sami, zde jsem vybrala pár odkazů na ukázku:  

Manga přeložená do sloveštiny Misto713

  1. Keby si bol vlkolak
  2. Neporušiteľná prísaha
  3. Umbridgeovej utrpenie

Manga v anglickém znění z devianArt:

  1. Boy Who Conquered : Yaoi
  2. Riddiculus
  3. Midnight Rendez-vous : Snarry
  4. Train, Train
  5. Secret of the Two-Way Mirror 1., 2.
  6. Dumbledore the Great
  7. Snape's secret fetish
  8. Sketches: GoF movie

     

Yukipon také nakreslila množství ilustrací, ať již k HP kánonu nebo různým fanfikcím. Já ji znám zejména díky ilustracím k jedné z mých nejoblíbenějších FF, k "If You Are Preparad" od Cybele. Yukipon ji přeložila do japonštiny a opatřila opravdu velkým množstvím ilustrací, které lze najít roztroušené různě po netu. I já stále - tu a tam - nacházím nějaké nové. Několik z nich jsem vybrala do obrázkové galerie, ale plánuji speciální díl této série věnovat čistě ilustracím k IYAP.  

Často jsem si říkala, že je přiznačené, že si japonka Yukipon zamilovala právě tuto fanfikci, prOtože mám pocit, že v "If You Are Prepared" je cosi souznícího z japonským vkusem. V důrazu na plynutí děje, na emocionální ladění jednotlivých okamžiků spíše než dobrodružný děj a nikoli naposledy díky tragickému konci, pro který mají Japonci podstatně větší pochopení než my západoevropané (veřte mi, já pár japonských a korejských MILOSTNÝCH romancí viděla) asi proto, že souzní z jejich estetickou normou "wabi-sabi". Tak jako milují květ sakury, protože kvete jen krátce, tak nejkrásnější a nejprocítěnější se jim jeví láska, jíž čeká brzký konec.    

PS: Jám mám Yukipon zafixovanou jako kreslířku romantických scén, ale při vybírání obrázků jsem narazila na nemálo eroticky laděných scén. (Tradice "šunga" obrázků je v Japonsku, zdá se, stále živá. :)) Nepřipadalo mi správné vám tuto část Yukiponina díla zatajovat a proto jsem se rozhodla přidat speciální sekci 18 +. Děti a vy všichni, kterým 18 nebylo, tuto část fotogalerie prosím vynechejte, protože, jestli to neuděláte, maminka vám naplácá. :) )   

 

 

 

 

 

 

    

—————

Zpět


Fotogalerie: Yukipon

/album/fotogalerie-yukipon1/a01-rain-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a02-tumblr-m4718zy7nf1qgfdimo1-500-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a03-bound-in-passion-1-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a04-hbp-book-cover-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a11-happy-b-day-to-me-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a12-longing-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a13-hug-sirius-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a14-thewlis-lupin-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a21-yukipon-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a22-snowman-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a23-s-is-for-severus-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a24-snape-gorey-style-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/%c2%a832-rook-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a31-dark-mark-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a34-break-me-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a35-chained-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a41-3017015602-d3860c4c61-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a42-tumblr-ljj2tm7c6b1qimwedo1-500-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a43-farewell-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a44-looking-back-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a51-yukipon8-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a52-i-ll-keep-you-warm-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/a-bully-by-yukipon-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon1/slurp-by-yukipon-jpg/

—————


Fotogalerie: Yukipon 18+

/album/fotogalerie-yukipon-18-/a01-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon-18-/a02-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon-18-/a03-jpeg/
/album/fotogalerie-yukipon-18-/a04-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon-18-/a05-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon-18-/a06-jpeg/
/album/fotogalerie-yukipon-18-/a07-jpg/
/album/fotogalerie-yukipon-18-/a08-jpg/

—————


Diskusní téma: Yukipon

Datum: 08.11.2012

Vložil: belldandy

Titulek: -

Taky to tak obvykle v drarry bývá, ale všimni si, že Yukipon věnoval jeden z těch výše zmíněných komiksů tomu, že Harry je uke a v textu dole píše, že už když si přečetla první díl knížky - hned ji napadlo, že Harry je typický uke. :) - Tdy mě by do čtení FF nenapadlo se na Draca dívat jako na ukeho, poněvadž je to takovej mizera. Správný uke je hrozně naivní. :)

—————

Datum: 08.11.2012

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: -

Počkat, počkat...Od kdy je kánonická Draco mizera? Draca, tak je to takoví malí zbabělý rozmazlený ufňukanec, kterého si dovedu představit, jak se rozbrečí, když ho zaženeš do kouta a nemá nablízku Goyla a Grabbšenka. :-D A co asi tak dělal po celí šestý ročník? Po nocích se schovával pod peřinou a fňukal: Já jsem takoví ubožáček! Musím zabít Brumbála, jak jen to provedu? Musím dostat do Bradavic Smrtijedy, jak je jen sem dostanu? Litujte mě! :-D Hele, jestli se někdy dostanu k vydání Podmíněný život, tak tam je Draco jako malá slečinka. Zejména v jedné scéně je takoví. I když je pravda, že tam je v páru s Remusem, což trochu mění situaci.

—————

Datum: 08.11.2012

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: -

Aú! Ty neřekneš že má taky trojku Remus/Harry/Sirius :-D

—————

Datum: 09.11.2012

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: -

Kdež? Kde?

—————

Datum: 09.11.2012

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: Re: -

https://yukipon.deviantart.com/gallery/?offset=24#/d2az34i - Tady přece. To není Snape, to je Sirius s Remusem. No ne?

—————

Datum: 09.11.2012

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: -

Aha, chráněná sekce. Nojo, já už jsem se sice přihlásila, jenže o ni už tam belldandy měli, tak jsem k tomu musela něco přidat a už si nikdy nevzpomenu, co jsem ke své přezdívce přidala. Ach jo ... :)

—————

Datum: 09.11.2012

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Posláno na email. Tedy doufám že to prolezlo.

—————

Datum: 08.11.2012

Vložil: yellow

Titulek: :)

Tak si tu začínám pravidelně rozšiřovat obzory. :) Jsem Ti doopravdy vděčná za tyhle stránky, protože tu narážím na zajímavý věci, který bych se osobně nikdy nedokopala zjišťovat, ale doopravdy ráda si o nich přečtu, když mi je takhle někdo naservíruje až přímo před nos.
Ano, ta scéna s deštěm je profláklá, ale pokaždé se na ni opět ráda podívám.

—————

Datum: 09.11.2012

Vložil: belldandy

Titulek: Re: :)

*spokojeně přede* jako kočka :). Ty víš, jak si mě naklonit, přesně tohle si přeji slyšet, když to tady spřádám dohromady. :) Děkuji. Yellow/ Já ti při té příležitosti zas děkuji za trpělivost s překládáním. Já vím, že tam kolikrát napíše reakce jen málo lidí. To musí být otrava a zklamání. Tyhle dlouhé povídky to je běh na dlouhou trať. Podle mě to všichni pořádně docení teprve až to bude nebo aspoň až toho bude víc. :)

—————

Datum: 07.11.2012

Vložil: Lanevra

Titulek: black-lana.webnode.cz

Ano, má oblíbená dešťová scéna. Ovšem třeba sněhulák nebo přáníčko k narozeninám je taky parádní. :-D To je velice vtipné. A ten polibek Severuse a Harryho v galerii nad 18 je také skvělí. Tak správně mužně romantický.

—————

Datum: 08.11.2012

Vložil: belldandy

Titulek: Re: black-lana.webnode.cz

Já jsem plánovala věnovat Yukipon jeden díl, ale ty jsi mě tak nějak přiměla dát ji přednost před ostatními. :) Takže přidání dešťové scény tímto dedikuji Lanevře. :)

—————

Datum: 08.11.2012

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Danke.
Jinak koukám že Harry je tam za každých okolností submisivní. To dokonce i vůči Dracovi. Zajímavé. Tedy u Drrary nemůžu soudit co je normální, ale citově, když překonám nechuť, tak mi vychází že štíhlí, světlovlasý Draco by měl být chráněn a vlastněn Harrym.

—————