-


Wouldn't it be Nice

04.06.2014 13:09
 
Tenhle již postarší fanvid, oslavující slavné slahové páry, potažmo podíváte-li se na to ze široka také - slash, prezentacici gaylesbické lásky v televizi a homosexuální sňatky, mám stále raději. Bude to asi tím, že jsem sama sice velice konformní a nerada druhým lidem odporuji (A už vůbec ne, jsou-li v převaze :)), ale cítím neskutečnou radost a úlevu, když se někdo razatně, bez omluv a ještě k tomu přesvědčivě chytne obhajoby toho, co mám ráda, za mne. Tenhle klip to dělá. Není u toho vůbec agresivní, naopak mě opakovaně dojímá svou překvapivou a přívětivou nevinností. 
 
My slashistky máme zkrátka za to, že, tihle dva, ve kterých ostatní vidí jen dva laškující kamarády, by se mohli mít rádi i trochu víc. Holt to tak vidíme. A co má být? Není to snad hezké? Mně to hezké připadá ... :) Proč by se to vlastně mělo někomu nelíbit?   
 
K obsahu mám jen jedno varování. Stejné, které by mělo stát i na pytlíku od bonbonů. Pozor! Je to sladké. 

—————

Zpět


Diskusní téma: Wouldn't it be Nice

Datum: 16.09.2014

Vložil: sisi/ctenar

Titulek: sladké

na jednu stranu se nesnáším že tohle všude vidím :D protoež to tak pak není :D a na druhou stranu čekám kde všude ty náznaky uvidím!! xD je to zlost a radost :)

—————

Datum: 02.10.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: sladké

Já doufám, že hlavně pro radost. :D

—————

Datum: 07.06.2014

Vložil: ester

Titulek: bolo to...

....mile a nezne:-)

—————

Datum: 11.06.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: bolo to...

Že? :)

—————