-


Veselé Velikonoce

17.04.2014 22:25

 

Dostala jsem přání k Velikonocům. Je šité na míru. A vy jste asi jediní, s kterými se o ně můžu podělit. 

Naruto je tam, protože je to prý také "pěkný zajíček". :) Ta postava v pozadí jsem já a držím knížku "Made in Japan", na jejímž vydání se podílel můj muž. Přiznivcům japonské pop-kultury ji doporučuji. Mám na tom osobní zájem: bude-li se dobře prodávat, možná dostaneme víc peněz. :)

Tohle přaní je zkrátka ideální dárek pro japanofila a slashofila jako jsem já.  Třebaže Sasuke tam do páru trochu chybí. :)  

 

Mnohokrát děkuji, fialko ... 

A přeji veselé Velikonoce všem. 

 

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Veselé Velikonoce

Datum: 21.04.2014

Vložil: fialka

Titulek: naruto

Naruto jako lišáček mi s tou obálkou ladil. Sasuke tam nebyl k dispozici, ale nějaké další anime postavičky, mně neznámé, ano.

—————