-


Šťastné a veselé ...

20.12.2012 16:55

Minulé vánoce jsem z větší míry pročetla. Můj vztah k fanfiction a slashi byl ještě nový a plný entuziasmu. Intenzita mé mladé lásky mě zcela pohlcovala. To už se nemůže zopakovat, ale letošní vánoce mají také jedno prvenství, poprvé jsem díky Lily a Alici dostala jako vánoční dárek slash. To se také těžko bude hned tak opakovat.

I když já samozřejmě věřím, že jednoho dne budou vycházet originální slahové příběhy pro nás ženy zcela oficiálně. Stačí, když aspoň jeden nakladatel uvěří, že je možné na tom vydělat. :) Když to jde v Japonsku s yaoi, proč by to nemělo jít tady v Evropě se slashem?  

 
 
Pro vás jsem si samozřejmě také chtěla nachystat nějaký ten dárek, jenomže nejsem dvakrát kreativní a tak jen rozšiřuji cizí tvorbu.:)
Kromě tohoto obrázku od Acidburn, kde se Severus a Harry sešli pod jmelím a který se "Jmelí" přímo jmenuje, tu mám ještě tyhle tři vánoční příspěvky:
 
 
A pak se vám musím svěřit, jak mě potěšilo a zaujalo, že dvě české autorky začaly uveřejňovat letos svůj slashový adventní kalendář.  po pravdě nevím, jak moc je něco takového běžné, třeba je to k vidění každý rok? Vždyť já se pohybuji ve fandomu tak moc krátce ... :) Ale podle mě je to roztomilý nápad, hodný následování. Tak co drabblistky? 
 
 
A abych tu tématiku se jmelím ještě završila, nabízím zájemcům o vánoční atmosféru, že jim na požádání pošlu Lamařinu povídku Jmelí. :)
 
Šťastné a veselé, přátelé ...

 

 

 

 

—————

Zpět


Diskusní téma: Šťastné a veselé ...

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.