-


Pět mých nejoblíbenějších drarry

05.09.2013 12:17
  • Tento článek věnuji Benny, která právě v tento čás vášnivě čte jedno drarry za druhým. :) 

 

Už jsem řekla, že mimo snarry jsou mé znalosti značně omezené. Navíc ke čtení drarry mám trochu rozporuplný vztah, poněvadž při čtení drarry musím bojovat s vlastními předsudky. Myslím, že ve čtení slashe hledám dotyk vášně, a mám (nejspíš nespravedlivý) dojem, že drarry příběhy mi tohle příliš nenabízejí. Vidím v nich jen takové milé romantizované příběhy o dvou krásných "kawaii" chlapcích. Ovšem tím spíš, že tak málo vím a že tak moc potřebuji bojovat se svými přudsudky, se mi hodí každý váš další tip. A proto doplňujte a doporučujte ...   

 

Tohle jako by mi Kaspar napsal v odpověď ...

Kaspar: Drarry versus snarry (nová verze)

a já si nějakou odpověď přála. Takže, děkuji. :)

 

  Foto i knížky jsou dílem Denisy Kučerové

 

1. Redeem me 

Vím, že je v této fafikci lescos přehnaného. Vím, že dva hlavní hrdinové jsou v zásadě dost mimo charakter. Jenže...  tohle byla asi právě ta fanfikce, kterou jsem potřebovala, aby se pro mě drarry stalo něčím čitelným. Jak jsem napsala výše, mám k drarry poněkud předsudečný vztah a tahle drarry si mě získala tím, že je tak jiná než ty ostatní -  popisností a přesností erotických scén, drsnějšími násilnými prvky a lehce temnou atmosférou.   

 

2. Svazek

Klasický nucený svazek s velmi přesvědčivým vývojem vztahu. Spousta dospívajících děcek, dva kluci, co se asi mají rádi, a všechny ty věci, které jsou - aspoň dle druhých - "správné" versus ty, které byste sami chtěli. 

 

3. Tajemství je ve vyprávění

Dracův osud navždy změní jedna nehoda. Suďte "podřadná" stvoření, když vy sám jste vlkodlak. Celý život je najednou jiný. A jak dobře čtenáři slashe vědí - vlkodlaci se vyznačují tím, že mají své druhy. Ideální příběh pro ty, kteří milují vlkodlačí příběhy. 

 

4. Red Hills

Při čtení jsem musela myslet na Darknessiny a Lamařiny "Nové Bradavice", protože i tohle je svým způsobem příběh o nových Bradavicích. Nová škola tu slouží jako skvělá záminka k navození kulis blízkých těm kanonickým, což je spolu s přijatelným vylíčením charakterů (Moc se mi líbila třeba Hermionina, která měla - pro vysokou míru svých vědomostí - problém navázat milostný vztah.), zajímavými motivy rozvíjejícími kouzelnický  svět (magické rapíry, magické ochrany budov ..) a v neposlední řadě také svým sympatickým humorem ... zdrojem kouzla tohoto příběhu. 

Kouzelnický svět v podání Akame Sory si i ve slashovém žánru stále uchoval pohádkové kouzlo své předlohy. Red Hills znamená bod pro jeho polskou autorku Akame Sora a taky další další kladný bod pro Poláky. Polské DI je mou najoblíbenější snarry a já jsem nyní v pokušení tvrdit, že Red Hills je zas má nejoblíbenější drarry.      

 

5. Světlo pod vodou

Tohle si můžete zamilovat asi jen v případě, že snesete, když většinu textu zabírají ve fanfikci samé dialogy. Děj není nic extra a ani ho vlastně moc není,  jenže kouzlo tohoto příběhu vidím sama právě v těch dialozích. Čemuž se sama trochu divím, poněvadž jsem lehce skeptická k představě, že toho bytosti mužského pohlaví tolik namluví. :) Nicméně jsem věřila v oněch rozhovorech oběma postavám, že jsou těmi, jejichž jména nosí. A líbilo se mi, že ty důležité věci si říkali tak nějak mezi řádky. 

Další drarry příběhy od Mayi dostupné buď v češtině nebo slovenštině: Řetězy (překlad: marci) + Keď máš pripravenú myseľ (překlad: Jimmi)

 

 

Mimo pořadí:

 

Draco Malfoy má plán, jak se vyvléct z plánů, které s ním mají jeho rodiče. Pravda, ten plán sice zahrnuje znásilnění, těhotenství, nucený svazek, ale jak se ukazuje, nakonec to asi opravdu nebyl tak špatný plán.    

 

Když je Draco slepý, začne možná vidět věci jasněji než tehdy, kdy ještě viděl.  

 

Slavná mpreg parodie o Luciusi Malfyovi, kterému život přináší stále jen samá život ohrožující překvapení.  

 

"Lektvar touhy způsobuje chtíč, ovšem bez pocitů, které přináší lektvar lásky. Takže, Malfoyi, bude ti Potter i nadále připadat jako nesnesitelný pitomec?"

 

Harry Potter v alternativním světě.

Další autorčina drarry dostupná v češtině: Hloubky zimy

 

Další autorčina drarry dostupná v češtině: Dostat se tam  

 

Jak se baví bystrozoři? 

Další autorčiny drarry povídky dostupné v češtině: Války stalkerů (překlad: Patoložka), Déšť a čokoláda (překlad: Rapidez), Banishment (překlad: Nel-ly), Samotář v Selsey (překlad: marci), Vysoká cena (překlad: marci), Týmový duch (překlad: marci), Příliš mnoho Potterů (překlad: marci)

 

Draco jako nepříliš úspěšný zvěromág. Jako Kočičákovo předení najdete překlad také na fanfiction.netu.

 

aneb Dracovy epištoly. Příběh podaný čistě skrze dopisy a nejednoznačným, přesto však nadějným koncem. V tuhle chvíli asi má nejoblíbenější drarry v krátkém formátu.

 

Další z mých oblíbených krátkých drarry. Jeden večer, dva bývalí nepřátelé a osm skleniček.

 

Už zase je Ginny za potvoru aneb zhrzené manželky dělají někdy děsivé věci. 

Další Severčiny drarry překlady jsou třeba zdeOdkaz aktiulizuji, až konečně Mandragora přídá sssnačiny překlady k sobě na Labyrint. 

 

Songfic.

 

Harry a Draco se během nudy školního vyučování rozptylují zasíláním zpráv na malých lístečcích. 

 

Poválečná drarry jednorázovka.  

 

 

Harry potřebuje doprovod na ples ...

Další autorčiny drarry FF dostupné bohužel jen v angličtině: Secrets, Malfoy ChildSummertime Kids

 

 

 

Pár dalších tipů na fanfikce v AJ:

 

 

 

České drarry :

 

Příběh o dvou klucích na střední, které spojuje jeden společný problém. Vzkaz od těch dvou: "Říkejte si, co chcete, ale fakt, že jsme dva jediní homosexuálové na škole z nás ještě pár nedělá."

Další autorčiny drarry příběhySoulmatesŠílenství má jméno

 

Klasický příběh o nuceném svazku jako dělaný pro nějakou mladou romantickou dívku do jejích čtenářských slashových začátků. Typický Harry a trochu depresivní Draco, kteří se, jak se zdá, milují, aniž o tom vědí.  

 

Alanin crossover na Harry Pottera a knihu/film "Jak přicházejí sny". Pokud dokážete přistoupit na to, že v posmrtném kouzelnickém světě platí (ne)pravidla onoho druhého fikčního světa, pak vás tenhle příběh možná potěší.  

Jiný autorčin drarry příběh: Alternativní konec k HP7

 

Cynický a přesto zamilovaný Draco + naivní Harry Potter a jedno osudové prokletí rodiny Malfoyových. Slavná česká slashová parodie se silným rozjezdem a trochu rozpačitým dojezdem. 

 

Představovat nějakému českému drarry fanouškovi Estriel je jako házet na stěnu hrách. Estriel má na české slashové scéně kultovní postavení, přičemž ještě speciálnější místo má právě tahle fanfikce, protože je vedle Dvou srdcí od Mats Christiany považována za vůbec první český slashový příběh. Bylo by proto asi příhodné na něj (aspoň místy) hledět schovívavě, nicméně až tak moc to vlastně ani nepotřebuje.  :) 

Další autorčiny drarry příběhy: Porcelain + MalfoyesqueToujours Pur, M138, Harlekýn, Zlatá dohra, Chlapec, který zůstal naživu, a chlapec, který ne

 

 

 Mimo pořadí:

 

"Nevím, jestli tě to uklidní, ale tvoje nejhorší stránky už znám. Teď zbývá už jen objevit ty pěkný", ujišťuje Harry Draca v této post-war slashové fanfikci. A Draco samozřejmě nakonec ty své pěkné stránky projeví. Jako čtenář oceňuji, že se k tomu propracovává nerad a pomalu.  

Casiopein první a poslední drarry příběh navazující na snamionku "Poslední nepřítel" je variací na klasickou drarry zápletku, v níž se Draco rozhoduje mezi láskou a zájmy své rodiny. Za hlavní kvalitu tohoto příběhu považuji to, že jde o poctivě odvyprávěný příběh s pomalu se rozvíjející vztah. Třebaže místy na mě působil už lehce rozvlekle, platí zcela nepochybně, že je to jedna z nejlepších českých drarry FF. 

 

 

Poválečná drarry fanfikce, v níž se Harry A Draco setkávájí jako učitelé v Bradavicích, je prvotinou velmi nadějné slashové autorky.  Ke čtení vás mohu nalákat příslibem humoru, věcného stylu a spousty erotických scén.

 

Harry navštěvuje duševně nemocného Draca. Krátká fanfikce, za to velmi dlouho psaná, nicméně i třeba právě proto by mohla stát za to. . :) 

Další atorčiny drarry příběhy:  Jeho vinaBouřeOpojeníVánoční přáníVánoční koledaStand by meProkletý obrazVánoční kouzloSvedení              

 

Harry byl infikovám Voldemortem a čeká ho dlouhá cesta k uzdravení. 
 

Lehkovážná jednorázovka o tom, co způsobí taková malá sázka nebo spíš takové malé nedorumění.

 

Narcissa odhalí tajemství ...

Další autorčiny drarry: Superlativní sex, Snad ti to není líto, Evanesco


Drarry povídka z autorčiny série "Sedm smrtelných hříchů", tentokrát věnovaná smilstvu, konkrétně prostituci. Když tělesná láska existuje nezávisle na té duševní ...  

 

Vánoční skoro PWP povídka o tom, že na vánoce nechce být nikdo sám a tak nepohrdne ani placenou společností. Zase je tu jako hlavní téma prostituce.

 

Non-con snack povídka s docela výrazným vedlejším drarry motivem. Některé věci v životě si musíme opakovat a opakovat až do zmoudření.   

 

Tahle dlouhá nedopsaná gender-bender drarry je tak trochu Blanchin opus magnum. Byla totiž Blanchinou nejkomentovanější povídkou na webu FanFiction.PotterHarry.net

Nicméně nejde zdaleka o její jediné drarry (tím méně fanfiction), proto přidávám odkaz i na pár dalších: Acta est fabulaSedmkrát jinakUž mi lásko není dvacet let   

 

Zacituji si kami, podle níž jsou Ivet a Dorea "také ´expertky´ cez drarry". :)
Další atorčiny drarry příběhy: Překvapující očekávání Neočekávané očekáváníZpět do Bradavic, O zmijozelské Růžence

 

Další atorčiny drarry příběhy:  Svit v tvých očích

 

Nel-ly ji vtipně označila za drarry, co nějak moc rozrostlo. Je to jedna z povídek, co už asi nebudou nikdy dokončeny, ale to přeci neznamená, že nestojí za přečtení. Ale pokud vám to vážně hodně vadí, pak tu mám ještě jednu autročiinu drarry tentokrát dokončenou.    

Další autorčina drarry: And then people need love

 

Oblíbený Nel-llyn drarry příběh z Electřiny série o Ebony Potterové.   

 

Lehká a bláznivá drarry parodie aneb co může způsobit Hermiona, když vám objasní, kdo je pro vás tím pravým. 

Další atorčiny drarry příběhy:  Romeo a Julie po Potterovsku

 

Také vás rodiče varovali, že na internetu potkáte divné lidi? Harryho, Merlinžel, neměl kdo varovat. Fanfikce, která naučila Ester číst drarry. :)

 

 

 

Bradavice otevírají letní školu pro ty, kteří kvůli válce nemohli dostudovat sedmý ročník. Atmosféra léta a velkých revolucí však ovlivní víc, než by se dalo očekávat.

Další autorčin drarry příběh: Dulcia non novit

 

Pokračovaní Tessčiny snamionky Očarované srdce. Romantický příběh ze šlechtických sídel. 

Další autorčiny drarry příběhy: Len jeden bozk, Labutie pierko, V službách jeho lordstva, Svätojánska noc, Čaro nevinnosti

 

Jiná verze Harryho vítězství nad Voldemortem, psaná formou deníku - báseň od Lilithky.

 Další autorčin drarry příběh: Impossible

 

 

Poválečně depresivní Harry a jeho snaha vyrovnat se s Dracem.  

Jiná autorova drarry: Draco

 

Nenít to drarry. je to gen povídka, ovšem o vztahu Harry Pottera a Draco Malfoye. A protože je dobrá přidávám ji pro vás jako bonus.

—————

Zpět


Diskusní téma: Pět mých nejoblíbenějších drarry

Datum: 02.10.2021

Vložil: Zakuro

Titulek: Povídka Dědic světla

Dědic světla,nemá to někdo? Tu povídku? Všimla jsem si ji na obrázku, ale blog kde byla je zrušen a mě ta povídka fakt zajimáá.

Jinak výběr povídek je super, za mě je topovka bond a tajemství je ve vyprávění :D Z těch co mám ráda pak ještě já je Není lektvar jako Lektvar, Black Island a další xD

—————

Datum: 02.10.2021

Vložil: Zakuro

Titulek: Povídka Dědic světla

Dědic světla,nemá to někdo? Tu povídku? Všimla jsem si ji na obrázku, ale blog kde byla je zrušen a mě ta povídka fakt zajimáá.

—————

Datum: 19.03.2019

Vložil: Dada

Titulek: poslední přítel

Ahoj chcem sa opýtať dá sa ešte niekde nájsť táto poviedka? Pripadne nemala by si ju niekde uloženú? Ďakujem :-D

—————

Datum: 04.12.2018

Vložil: Luczaida

Titulek: ...

Redeem me je top, jsem nadšená že i u tebe se umístil úplně nahoře. Četla jsem to přibližně milionkrát, a pak ještě jednou a teď (až teda projdu ten zbytek tady, kterej jsem ještě nečetla) tak se na to vrhnu asi znova. Zatím se mi hodně líbilo "Není lektvar jako lektvar", miluju takový muchlovací povídky :3

—————

Datum: 15.02.2018

Vložil: Bezoárka

Titulek: Ztracené milované drarry

Ahoj, asi před třemi lety jsem četla jednu úžasnou kapitolovku a teď jí nemůžu najít, zapoměla jsem název. Nepomohla by mi nějaká dobrá duše? Prosím, hledám ji už strašně dlouho...

Příběh se odehrával v Bradavicích. Harry vybudoval novou část výstavby aby tam mohl cvičit něco jako nový Fénixův řad. Zároveň Draco otěhotněl a zjistilo se, že je částečně elf. Narodil se jim syn.

—————

Datum: 10.07.2018

Vložil: Coralin

Titulek: Re: Ztracené milované drarry

Jmenuje se Zachraňte Draca Malfoye

—————

Datum: 08.06.2017

Vložil: Elíz

Titulek: Ještě Wattpad!

Ahoj, kromě všech povídek, které jsi zmínila jsem taky ještě četla nějaké na wattpadu a rozhodně nejsou špatné :)
Tohle je asi mých top 5 (ale jen z wattpadu)
1 - Red roses
2 - New beginning
3 - Inside the forest
4 - How it is possible?
5 - We know…

Všechny tyhle povídky jsou v češtině, dokončené, čtivé a hezké :) rozhodně doporučuju
Elíz

—————

Datum: 28.08.2017

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Ještě Wattpad!

Děkujiza doporučení. Podívám se.

—————

Datum: 22.06.2016

Vložil: Lilda

Titulek: doporučuju...

Jednoznačně doporučuju povídku Gemimi...Je to zatím jedna z mých nejoblíbenějších.

—————

Datum: 02.06.2016

Vložil: Nymphilia1

Titulek: Red hills

z nějakého neznámého důvodu se mi při rokliknutí Red hills objeví že je bok nepřístupný..... Nejde to nějak obejít:????? Díky :)

—————

Datum: 09.06.2016

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Red hills

:(

Já nemám problém. Už si to nepamatuji, nevyžaduje náhodou webová stránka od Nade na začátku přihlášení? Nenapadá mě, jak jinak si ten problém vysvětlit.

Nebo ... bys mohla mít v počítači nastaveno, že se ti nemají zobrazovat věci nad osmnáct, protože Nade tam má varování.

—————

Datum: 02.05.2016

Vložil: vyno

Titulek: Poslední přítel

Ahoj, sháním povídku Poslední přítel od Casiopei. Zašlete mi ji prosím na vyno1@centrum.cz

—————

Datum: 09.06.2016

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Poslední přítel

Ozývat se mi prosím na mail - belldandy@seznam.cz. Děkuji.

—————

Datum: 27.01.2015

Vložil: Sfinx

Titulek: Nejlepší Drarry

Můj nejoblíbenější příběh který není v anketě je rozhodně Eclipse od Mijan (Phoenixsong) Myslím že to je ten nejlepší napsaný drarry příběh vůbec a pokud umíte anglicky, PŘEČTĚTE SI HO!!!!!!!!!!!!!!

—————

Datum: 18.02.2015

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Nejlepší Drarry

Určitě mnozí tohle doporučení ocení. Zařadím ji do hlasování, ať tam máš něco svého. :)

—————

Datum: 09.12.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Cvrcinka hledá bdsm drarry

Obrátila se na mě Cvrcinka s prosbou o pomoc. Moc ráda by si přečetla jednu povídku, kterou četla již zhruba před osmi lety a ne a ne ji najít a ne a ne si vzpomenout, jak se jmenovala a na kterém archívu ji vlastně četla.

Prosím své čtenáře, pokud ji dle popisu poznáte, poraďte.

Byla to "drarry s troškou bdsm, kdy Draco je v submisivní roli. Příběh spočívá v tom, že Dracovi se líbí, když ho Harry trestá a následně odměňuje. Domluví se na záchranném slově, ale Draco ho nikdy nemá potřebu použít. Harry ho určitým způsobem vychovává, Draco se pomalu mění na snesitelného, chová se lépe k lidem okolo apod... Záchranné slovo použije až ve chvíli, kdy po něm Harry chce, aby se omluvil Hermioně. Je to kapitolovka, netuším ani autora, ani název..."

—————

Datum: 09.01.2015

Vložil: Little Malfoy

Titulek: Re: Cvrcinka hledá bdsm drarry

Bože! To si hrozně moc chci přečíst! :333 Prosím, pokud jí najdeš, dáš sem název/odkaz? :OO

—————

Datum: 27.01.2015

Vložil: Sfinx

Titulek: Re: Cvrcinka hledá bdsm drarry

Ha! To je skvělá povídka, jmenuje se Bez hlavy a paty. Enjoy :-)

—————

Datum: 01.11.2015

Vložil: El#

Titulek: Re: Re: Cvrcinka hledá bdsm drarry

To my vlastne pripomina jednu dramione poviedku...ale nespomina si n a nu..tolko toho som uz docitala ze sama neviem co som citala :-)

—————

Datum: 16.02.2014

Vložil: morituri nolumus mori

Titulek: Jup

Tomuhle říkám záchrana života! Konec nekonečného přehrabování webů a zjištěním, "heh, tak tohle teda fungovat nebude..."
Přesně něco takového jsem hledala! Ha, právě teď tě adoruju!

—————

Datum: 20.02.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Jup

Oh, jaký to krásný pocit, být adorována. :)

Pěkné počtení - snad aspoň na malou chvíli. :)

—————

Datum: 29.11.2013

Vložil: Ivet

Titulek: Ach.. děkuji!

Moc děkuji za přidání mých povídek do seznamu. Jako 'expertka' na drarry si tedy nepřipadám, ale hluboce děkuji za pochvalu, kami. :)
belldandy, máš opravdu krásný blog. :)

—————

Datum: 03.12.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Ach.. děkuji!

Není vůbec zač Ivet.

Odpovím podobně jako už Nel-ly. Zasloužila jsi si to sama tím, že dlouho a vytravale píšeš a že jsi se stala ve drarry dost podstanou na to, aby tě v této kategorii prostě nešlo ignorovat (a to i kdybych snad náhodou chtěla). :)

Takže mně nepřipadají žádné zásluhy.

—————

Datum: 20.09.2013

Vložil: Rocia

Titulek: Drarry

sice není moje oblíbené párování, ale nevadí mi a přečetla jsem jich hezkou řádku... Jinak české skoro neznám, takže, Belldandy, díky moc za vyčerpávající seznam a za doporučení, snad časem najdu čas alespoň na pár z nich... Na svých stránkách mám v seznamech dost věcí, ale jen některé mi opravdu utkvěly v paměti nebo je mám opravdu ráda. Velkou slabost mám pro Redeem me nebo Svazek, z AJ mi utkvělo v paměti Desperate Measures nebo Eclipse. A taky mi přijde hodně zajímavé a originální The Pendulum of Choice, které je chvílemi i docela temné a není to výlučně jen Drarry (Snarry, Harrylu).
Četla jsem docela určitě i nějaké temnější nebo hodně vášnivé příběhy, jenže už si je většinou bohužel nepamatuju :-( Je ale pravda, že větší část mnou přečtených drarry byla spíš romantického nebo hurt/comfort charakteru. A taky jich bylo docela hodně na téma Draco-veela (případně i Harry), z nichž některé se mi docela líbily (Veela Inheritance Problems), jiné tolik ne, ale mohly by třeba zaujmout někoho jiného (Mansion built upon sand, tady Harry mimo jiné způsobí Dracovi potrat). Nějaké další příběhy viz https://rocia.webnode.cz/oblibene-pribehy-aj/ Děkuji za článek :-)

—————

Datum: 21.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Drarry

Já moc děkuji za doporučení.
Když už ne já, určitě jich využije aspoň někdo jiný.

Tak to ráda slyším, že ty temně vášnivé existují. Já to tušila ... :)

—————

Datum: 10.09.2013

Vložil: Nel-ly

Titulek: O_o

juj, o tomhle jsem nevěděla (jinak děkuju za zařazení, aktuálně jsem přepsala a dopisuju), takže si počtu... miluju drarry, nejoblíbenější pár a Electřiny povídky mě tomu naučily
jinak Saving Draco Malfoy ^^ Draco in Darkness a samozřejmě Underwater Light
některé neznám, vlastně docela dost, na to, že mám Drarry nejraději, jsem jich nikdy moc nečetla a celkově spíš kratší povídky na ff.net, takže to určitě doženu :) dík

—————

Datum: 10.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: O_o

Nel-ly, moc děkuji za reakci.
A je mi ctí, že si zašla na návštěvu. :)

Já už to vlastně všechno vím. :) Protože jsem se tě vyptávala, ale jsem ráda, že si mi to zopakovala pro mé čtenáře .
Pochopila jsem to tak, že se snažíš číst hodně věcí od všeho možného a tak ti hold na HP fanfiction nemůže zbýt tolik času jako někomu, kdo právě v tenhle čas nedělá skoro nic jiného.

P.S. Děkovat za zařazení opravdu nemusíš. To místo totiž automaticky vyplývá ze tvého významu v této oblasti. Dle mého pocitu bys tu prostě chybět neměla. Vlastně se trochu stydím za to, že mi musela poradit kami, co od tebe vybrat.

—————

Datum: 13.09.2013

Vložil: Nel-ly

Titulek: Re: Re: O_o

Se mnou je to složitý, neumim dodržet sliby a dokončovat, takže mám krátkých povídek až to hezké neni a je fakt, že prakticky každá druhá "jednorázovka" pravděpodobně bude Drarry :D

Celkově jsem četla všechny možný divný kombinace, ale na drarry si spravuju náladu, jen toho je tolik a tolik... o_o ale už dlouho jsem nečetla vážně dobrou fanfikci, tak se k tomu snad dostanu

a jinak se červenám :D že si na mě Kami ještě vůbec vzpomněla po takový době... jinak co se českých Drraroušů týče, tak určitě Dorea, ta mi ukázala taje mpregu O_O ale mrcha zradila fandom https://decka-nad-kotlikama.blog.cz/

—————

Datum: 13.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: O_o

Já oceňuji už to, že se stále držíš plánu je dopsat. :)

Doreu znám, ale spíš jen tak od vidění. Takhle já to mám hold s drarry docela často.

—————

Datum: 07.09.2013

Vložil: ester

Titulek: odporucam

Ja mam tiez slabost skor pre Snarry, ale dobre som sa bavila na poviedke V siti od Spitfire. Tam som si oblubila aj Drarry. Pokracovanie je Bez hranic, ale to nie je dokoncene.

—————

Datum: 07.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: odporucam

Tak to jsou hned dvě fanfikce, které neznám, takže moc děkuji za doporučení.
Nu a taky ... děkuji za pochopení. :)

PS: Nedáš mi, prosím, odkaz? Já sama jsem Spitfire nenašla.

—————

Datum: 08.09.2013

Vložil: ester

Titulek: Re: Re: odporucam

jasne. tu je to https://krmedovina.blog.cz/1306/v-siti-info

—————

Datum: 08.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: odporucam

Díky!

—————

Datum: 14.09.2013

Vložil: ester

Titulek: Re: Re: Re: Re: odporucam

jeej, bola som pozriet, ci pribudli nejake odporucenia na drarry a teraz som si vsimla, ze si pripojila aj moje odporucanie. Presne ako pises, ja toho Draca od Spitfire milujem :-)
Vdaka.

—————

Datum: 19.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: odporucam

Není vůbec zač !!!

Já toužím potom vést tento web nějakým způsobem ve spolupráci se svými čtenáři a jsem hrozně ráda, když ostatní nějak reagují, něco doporučují, zkrátka mají, co dodat. Takže naopak, já děkuji.

Musím pro poctivost dodat, že samozřejmě ne vždy dokážu se vším souhlasit. Ideálně bych se ráda zcela vyhnula uražení druhých lidí, či jiných skupin lidí (třeba drarristek:) ). Nu, ale každý máme emoce a někdy to je asi hold na hraně. Myslím, že naprostou většinu názorů a postojů zvládnu aspoň respektovat.

—————

Datum: 20.09.2013

Vložil: ester

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: odporucam

Zatial, co som od teba citala, pises tolerantne, chapajuco a diplomaticky, tak by sa nemusel nikto urazit:-) povedala by som, ze pises s nadhladom a rozhladom...

—————

Datum: 25.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: odporucam

Ó, velice děkuji za chválu.

*Červená se.*

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: black-lana.webnode.cz

Ehm, tušíš, že asi víš, že tímhle mně moc no... nepohostíš. :-D Nicméně jsem si ty anotace poctivě přečetla.

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: black-lana.webnode.cz

To tuším ... jen si říkám, jak by jsi asi hlasovala. Já tipuju Muže v Dracově posteli a Zločin a trest. :)

—————

Datum: 09.09.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: black-lana.webnode.cz

No, vzhledem k tomu, že jsem nic jiného nečetla... :-D

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: kami

Titulek: ...

Moja sčítanosť ohľadom drarry je menšia než snarry, hoci nemám k nemu taký veľký "odpor" ako k Potterovi v kombinácii so Severusom. Jediný rozdiel (s predsudkami ako ty sama vravíš), ktorý medzi nimi vidím je ten, že tí, čitatelia, ktorí si vyberú drarry uprednostňujú luxus, eleganciu, hravosť a tí, ktorí si vyberú snarry majú v obľube inteligenciu, temnotu (prípadne to tvoje "tajomstvo) a zase inteligenciu. Samozrejme toto je veľmi zjednodušený náhľad, ale ja som, si to tak zaškatuľkovala.

Z vyššie vymenovaných drarry tuším nepoznám ani jedno, hoci prirodzene si ich viem približne zaradiť podľa názvov a autorov. Takže bohužiaľ v tomto ti neporadím, možno Ukolébavka od Nel-ly (len nie je dokončená) Sama som čítala asi len prvé tri kapitoly, hoci sa bez mučenia priznám, že autorka ju začala písať na základe môjho zadania poviedky na želanie. A potom si tak výraznejšie spomínam už len na drarry od Estriel, ale tú tu už spomínaš. Alebo aj Ivet alebo Dorea - pri nich mám pocit, že sú to také "expertky" cez drarry.

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: ...

A chápu to správně, že ten rozdíl mezi snarry a drarry je vlastně rozdíl mezi Snapem a Dracem?

Vzhledem k tom, že jsem sama velmi uvažovala nad tím, že by to něco od Nel-ly mělo být, ale neuměla jsem vybrat, tak "Ukolébavku" moc ráda přidám. :)

A na Ivet se taky někdy mrknu.

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: kami

Titulek: Re: Re: ...

Áno, aspoň ja to tak vnímam.

V snarry a drarry je Harry ten spájajúci prvok, lepšie povedané je spájací prvok to, že protiklady sa priťahujú, ale aký je ten rozdeľovací? Predsa Draco a Severus. Sama si o drarry napísala: "Vidím v nich vesměs milé a poněkud romantizované příběhy o dvou krásných kawaii chlapcích." Toto sa rozhodne nehodí na Severusa, to je klišoidná podoba Draca, prekrásneho, určitým spôsobom nevinného, elegantného a rozmaznaného chlapčeka, ktorý je nehanebne prachatý. :D

Aspoň tak to vidím ja.

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: ...

Nu, co říkáš, dává smysl. Posuzovat si to ale netroufám ...

Já mám stále sen, že najdu nějaké drarry, kde na sebe ti dva nebudou pořád tak hodní nebo takové, kde budou muset svůj vztah tajit. Prostě něco, kde ten jejich poměr nebo tolik bezkonflitkní ...
Nicméně jsem se naučila číst i ty idylické.

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: Benny

Titulek: Kaju se:)

Díky za věnování,Bell.A samozřejmě všem co jsem infikovala se omlouvám.:D Mám Ti děkovat za další tipy?Protože aktuálně mám rozečteno čtyři drarryovky,pár polských snarry a ještě pár polských drarry mne čeká..moc mi nepomaháš:D Díky

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Kaju se:)

Neděkuj. Posílej mi prostě další tipy na drarry fanfiction a ber to jako pomstu. :)

—————

Datum: 06.09.2013

Vložil: Benny

Titulek: Re: Re: Kaju se:)

Vždy k službám;)Mimochodem díky Tobě u mne doma už týden zní Placebo.Takže skóre srovnáno:D

—————