-


Desiderium Intimum (trailer)

28.06.2013 17:35
  • autorky: Gobuss a Ariel Lindt
  • FF deník
  • hudba:  "Martial Law" by Bear McCreary (pro seriál Battlestar Galactica)

Mám ráda trailery k fanfikcím. Když je poslouchám během čtení nebo těsně potom, spojí se mi hudba s emocemi z dané fanfikce natolik, že její opětovný poslech je vždy spolehlivě přivede k životu. Trailery jsou ovšem problematickou součástí fanfikční tvorby, protože samozřejmě není zcela možné sestříhat jeden příběh a vytvořit z něj beze zbyku jiný. A proto bývá většinou složité v nich ten nový příběh opravdu vidět.   

Minimálně pro mě ale existuje jedna vyjímka. A to trailer k Desideriu Intimu. V tomto případě jsem vztah obrazu (a možná i hudby) k příběhu dokázala vidět okamžitě. Bez toho, že by tato vazba musela vznikat opakovaným poslechem na emoční úrovni. Říkám si, že  je to možná tím, že Ariel (autorka Desideria) si sestříhala toto video sama. Mám tak trochu podezření, že ho vytvořila ještě před tím než začala psát příběh a ona vazba mezi obrazem a příběhem se jí tak tvořila mnohem snáz. Každopádně je to video, které stojí za vidění, protože dokonce i bez znalosti příběhu má svou sugestivní sílu. 

—————

Zpět


Diskusní téma: Desiderium Intimum (trailer)

Datum: 28.06.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: black-lana.webnode.cz

Jak jsem už řekla snad jedině v tomhle videu DI opravdu poznávám, v jiných videích k povídkám nikdy nic moc nepoznám a nespojím si to.

—————