-


Aprílová zpráva

01.04.2013 13:35
  • Rowlingová: „Brumbál nebyl jediný gay v Bradavické škole“

Velikonoční svátky zpestřilo  a trochu pozdvižení ve Velké Británii vyvolalo prohlášení autorky známé série o Harry Potterovi J.K. Rowlingové podle kterého, mimo již dříve odhaleného Albuse Brumbála, byla i další postava v jejím románu psána a zamýšlena jako homosexuální.  Odmítla však blíže určit, o kterou postavu jde. Učinit se tak chystá až příští měsíc, během čtení ze své nové  knihy „Prázdné místo“ v Carnegie Hall.

Mnozí sice v tomto prohlášení vidí jen snahu po zviditelnění, ale  sázkové kanceláře začaly přijímat první typy od čtenářů a diváků HP příběhů. Nejvyšší raiting mají v tuto chvíli  Zlatoslav Lockhart  a Remus Lupin. Kupodivu v přijímaných sázkách nefigurují žádné ženy, i když už v mnoha internetových diskuzích byla  upozorněno na fakt, že homosexuálem může být i žena.  „Všichni se může dočkat překvapení, když se ukáže že to byla Luna Lovegood“, říká diskutují langnea85. 

 

Pro pořádek: Toto byl apríl! Uvedla-li jsem vás ve zmatek, tímto se omlouvám. :) 

 

—————

Zpět


Anketa

Hlasovat o to, kterou postavu považujete za teplou můžete i vy zde:

Zlatoslav Lockhart
(22)
8%

Remus Lupin
(21)
8%

Sirius Black
(19)
7%

Harry Potter
(17)
6%

Ron Weasley
(17)
6%

Draco Malfoy
(19)
7%

Severus Snape
(22)
8%

Rubeus Filch
(16)
6%

Lenka Láskorádová
(15)
6%

Hermiona Grangerová
(14)
5%

Sibyla Trelewnyová
(17)
6%

Fred Weasley
(19)
7%

Minerva McGonagalová
(17)
6%

Ginny Weasleyová
(15)
6%

Charlie Weasley
(19)
7%

Celkový počet hlasů: 269


Diskusní téma: Rowlingová: „Brumbál nebyl jediný gay v Bradavické škole“

Datum: 10.04.2013

Vložil: Blanch

Titulek: ...

Stejně věřím, že tam druhý gay byl, co takový Grindewald? :D Určitě Albovi jeho city nepřiznaně oplácel! Naše slashařská ssrdce to ví! :D
Navíc statisticky na celé škole muselo být gayů/lesbiček ještě mnohem víc, jistěže to nebyl jen vtípek :))

—————

Datum: 11.04.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: ...

Co na to mohu říct než jen souhlasím.
PS: Já vždycky věřila, že Grindewald Brumbálovu náklannost oplácel. Však se nakonec rozešli kvůli rozdílným názorům, ne kvůli tomu, že by si nerozuměli na osobní úrovni. Soudím, že si na "osobní" úrovni rozuměli. :)

—————

Datum: 11.04.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: ...

A musím dodat, že je mi ctí, že se na "mě" přišla podívat Blanch. :)

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Patoložka

Titulek: Damn!

Zatraceně, Bell, já tyhle vtípky fakt nikdy nepochopím, ale máš bod, dostala jsi mě. I když to tedy není vůbec těžké. Každopádně jsi mi ale nasadila brouka do hlavy a Rowla se musí ve spánku obracet a každou chvilku škytat, jak na ni myslím a snažím se jí dostat do hlavy:-)

—————

Datum: 04.04.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Damn!

Já se omlouvám. Vlastně na tohle moc nejsem. Nevím, co mě to letos popadlo. :) No, ale takové popřemýšlení si nad tématem zas nijak neuškodí, ne?

—————

Datum: 05.04.2013

Vložil: Patoložka

Titulek: Re: Re: Damn!

Noooo, to určitě néé:-) Člověk by se občas měl nad různými věcmi zamyslet i z jiných úhlů:-)

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: black-lana.webnode.cz

Obvinění zcela mimo; mě až teď došlo že je dnes Apríl, má milá belldandy, ty sis z nás vystřelila, že ano?

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: black-lana.webnode.cz

Uff .. už jsem se lekla, že to nikdo neřekne. Mně tyhle aprílové záležitosti moc nejdou. Asi nemám smysl pro míru.
PS: Původně byla ta zpráva delší - vystupoval tam ještě biskup anglikánské církve, který se ohrazoval proti mravnímu ohrožení mládeže, a následně protestující LGBT organizace -, ale smazala jsem to pro přehnanost a průhlednou falešnost. :) Asi jsem tu míru ale zase netrefila. Musím se přiznat, že mě docela vyděsilo, že jste mě brali vážně ... :)
To na Daily Slash přišli s KSMČ (Komisí sledující mravní čistotu). Dočista mě odrovnali. :D

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Adelaine

Titulek: Re: Re: black-lana.webnode.cz

:D Mně vůbec nedošlo, že je apríl. Sakra, a ona to byla tak uvěřitelná zpráva, to pak je těžký nad tím přemýšlet. DS jsem si procházela až dnes, včetně celého jejich procesu, tak tam mi to po chvíli došlo;).
Dobře ty. Ale stejně si myslím, že Gellert, Minerva, Charlie jsou homosexuálové;)

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Já u svého názoru také zůstávám. Tedy, uvažuji-li o tom skutečně racionálně, nikoliv z pohledu slashařky. Myslím si že Gellert a Minerva jsou homosexuální, ale Charlie nemyslím. Navíc si myslím že by to zhruba i procentuálně odpovídalo, ne? :-D

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Své názory si samozřejmě smíte ponechat. :)

Byla to zajímavá debata. A proto mě mrzí, že vám k ní nemohu dodat tu "správnou" odpověď :)
Myslím si, že i Rowlingová by řekla, že čistě percentuálně, tam stejně někdo gay být musel. Otázka je jen kdo a zda je vůbec postava se jménem? :)

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Koukám že Siriuse volili dva lidé, to by mě tedy zajímalo, jestli je to kvůli jeho blízkému přátelství s Remusem nebo kvůli pobytu ve vězení.
Hmm, trochu mimo, myslíte že mají mozkomoři pohlaví a pokud ano mají penis?

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Adelaine

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Hele a co Sybila?
:DNemají penis, myslím, že ani pohlaví. Podle mě se množí partenogenezí;)
Jak je popisovali v knize? Mně totiž připadá, že ve filmu jsou takový docela podobní kostlivcům...

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Ta je myslím jenom blázen.
:-D Škoda, protože vize Siriuse šukajícího s mozkomorem se mi líbí. Jinak máš pravdu, navíc jich prý po válce ubylo... sakra, ukončit válku znamenalo mozkomoří genocidu! :-D
Podle popisu na wiki jsou ve filmu dobře odhadnutí. Vypadají jako mrtvola v rozkladu.

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Adelaine

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Hele my měli podobnou výtvarkářku... A nevím, asi není, ale člověk u ní nikdy neví... Pak se samozřejmě jasně nabízí Lockhart, ale toho bych taky asi netipla...
No tak ve chvíli, kdy Sirius bude nahoře, tak proč ne? Očividně bude mít mozkomor víc různých otvorů...;)
Jo, já si jen pamatuju, jak jsem byla naštvaná, že ve filmu lítaj, kdežto podle knížky se jen vznáší pár čísel nad zemí.

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

+Spatřila vizi Siriuse, kterach chytá chudáka mozkomora za kápi a rve mu penis do očního důlku+
Hmm, ale v knize je přeci taky ta scéna jak spadne z koštětě z vysoké výšky, ne? Takže museli umět lítat.

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Adelaine

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Ano, představovala jsem si, že z toho uděláš něco podobného...
Samozřejmě že ano, ale byli pod ním na hřišti. On je ani neviděl, jen cítil jejich přítomnost. Tohle jsem tehdy zjišťovala a fakt je tam, že se vznášej jen kousíček nad zemí.

—————

Datum: 02.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Nemůžu za to že mají o dva použitelné otvory navíc. :-D
Safra, tak to je Potter ještě větší poseroutka než by do něj člověk řekl. Je tak vysoko, že je nevidí, ale stejně se jich bojí.

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Adelaine

Titulek: -

Budeš informovat i o výsledku?
Jinak o Lupinovi si to tak úplně nemyslím, tomu podle mě tohle prvenství vynesl herec, co ho ztvárnil;). A Luna to podle mě taky nebude, ta by se rozhodně nebála jít za svým a vzhledem k tomu, že si vzala Nevilla...
Jinak díky, o tomhle bych se jinak nedozvěděla.

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: -

Luna si Nevilla nevzala, ale ano má manžela a dvě děti. Že si vzala Nevilla je fánon, každopádně myslím že i v knize o ní na konci knihy projevil Neville zájem. Neville si vzala Abbottovou a Luna si vzala Scamander - o tom jsem snad ani v knize nečetla. Takže ne, Lenka to určitě není, stejně jako Neville to není. Musí to být někdo kdo se nikdy neoženil nebo nevdal si myslím.

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Adelaine

Titulek: Re: Re: -

O tom já nic nevím, já teda četla jen knížky a ano, na konci Neville rozhodně o ni zájem projevil a nevím, jestli se dali dohromady. A v epilogu nic o Abborrový není. Takže vzhledem k tomu, jak to má Rowlingová s páry, tak jsem předpokládala, že se i vzali;)
No, já ti nevím, třebas podle mě Malfoy by byl schopnej se oženit, i kdyby byl gay, jen aby splnil povinnost.
Ale co třeba takovej Charlie?

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: -

Já čerpám s potterwiki. Ona Rowla někdy něco jen o postavách řekla, ale v knize to nebylo. Navíc nedávno měla i Nelly článek o tom co jste nevěděli o HP a tam to také bylo. Já bych potterwiki považovala za spolehliví zdroj.
Jinak koukám na Charlieho a ten se neoženil to je pravda, zase já mám kdesi v hlavě zaseto že o něm Rowla řekla že odevzdal svůj život drakům a nejvíc ze všeho je miloval. Na druhou stranu tu máš třeba Percyho kterému bych homosexualitu klidně hádala a ten se oženil a měl dvě děti.

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Adelaine

Titulek: Re: Re: Re: Re: -

No, ale to nic neznamená, ne? Ať je klíďo miluje, ale sexuálně ho můžou přitahovat kluci. A Charlieho tu bell taky nemá;).
Percy je takovej... Ale já myslím, že on je prostě jen a la Frank Burns v MASHi. (Trochu odbočka, od něj si pamatuju skvělou větu: "Pokud nebudem slepě následovat své vůdce, není možnost, že zůstaneme svobodní." :D)
Já ti nevím, kdo by tam ještě mohl být gay. Sirius?

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: -

Podívej, zastávám názor že Rowla by homosexuála nenechala se oženit/vdát, tím pádem by to mohl být každý kdo zůstal po válce svobodný nebo kdo je svobodný delší dobu vyjma Snapea, protože ten miluje Lily. Domnívám se že by nenechala oženit se ani Malfoy z toho důvodu jako že musí, protože se sice inspirovala v Malfoych šlechtou, ale ne dost. Takže jo, Sirius klidně, ve své podstatě celí profesorský sbor, protože nevím že by kdokoliv z nich byl ženatý nebo vdaná. Já sázím na Minervu protože mi vždycky vyznívala jako asketická lesba.

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Patoložka

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Hlasovala jsem pro Siriuse, do Remuse bych to neřekla už z toho důvodu, že ho oženila. A na něj toho měla Rowla už tak dost s tou jeho lykantropií:-) McGonagallová mi nepřišla, vždycky jsem ji měla nějak zafixovanou s Brumbálem, ač třeba platonicky, spíš třeba jiná dáma ze sboru, například Hoochová. Takže se moc těším, co z toho nakonec bude:-)

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: -

Bylo-li by to podle skutečnosti tak svatba nic neznamená. I muž s homoerotickým cítěním se může oženit a mít děti, až v pozdějším věku pak najde odvahu vyjít i se svými ostatními potřebami ven. Ovšem souhlasím s tebou, že Lupin to nebude - i když ho zase vtipně zavčas odstranila - protože v jejím světe jsou stereotypy všeobecnou morálkou uznávaného společenského chování. Ti co se poznali a zamilovali an střední se logicky musí vzít, mít děti a žít šťastně až do smrti. Skutečný hrdina, rytíř (byť v černém plášti nikoliv lesklé zbroji) musí milovat jen jednou za život a být své mrtvé lásce navždy věrný. Homosexuál se musí pestrobarevně oblékat a jako homosexuál působit...
Hele holky do háje, proč se vlastně hádáme! Vždyť je to jasné! Tím druhým byl Gellert Grindelwald! Už hrozně dlouho se přeci nese po internetu že ti dva byli pár a Rowla snad někdy i řekla, že se Brumbál kdysi zklamal v lásce a proto pak žil sám skoro v celibátu.

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Patoložka

Titulek: :-)

Jůůůůůů, zajímavé. I když si myslím zcela to samé jako novináři, tak jsem zvědavá, co nám paní JKR poví. A příští měsíc, neměl to tedy být leden nebo tak?
Zlatoslav se přímo nabízí, ale třeba to nebude tak jednoduché:-) No, uvidíme:-) Díky!

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: black-lana.webnode.cz

Dle mého názoru je to McGonagalová. :-)

—————

Datum: 01.04.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: black-lana.webnode.cz

Tak já ti ji přidám.

—————