-


Pomalý konec

17.01.2014 08:21
 
Jako má každá věc svůj počátek, musí mít, takřka neúprosně, i svůj konec. Bude asi čestné vás upozornit, že já se k jednomu takovému konci blížím. Není to bohužel žádný efektní konec, jaký ohlašují rachejtle na konci roku, spíš připomíná pomalé umírání stále se rozpínajícího vesmíru. Přibližuji se ke konci jednoho svého životního období, ke konci svého zájmu o jednu prazvláštní literární formu, ke konci svého zájmu o ten úžasný fenomén jménem fanfiction. 
 
Neznamená to, že už si nikdy žádnou FF nepřečtu, ani to neznamená, že už na tento web nikdy nic nenapíšu. V paměti svého počítače mám v poznámkách rozepsané všelijaké články a projekty, které bych ještě ráda dotáhla do konce. Už měsíce třeba chystám žebříček severitů nebo návrh na databázi předčítané fanfiction v mp3 formátu. Stále věřím, že se tu něco z toho ještě objeví ... 
 
Bohužel se stalo to, co jsem vždy očekávala, mé nadšení pro fanfiction už neživí ten správný elán, který by mě ponoukal k činnosti.  Nastal čas ohlásit konec aktivního provozování tohoto webu. Přesto platí, že pokud mi napíšete komentář, jsem odhodlaná na něj reagovat. Najde-li tu někdo někde nějaký nedostatek, ať si informaci o něm, prosím, nenechává pro sebe. Minimálně budu reagovat na maily. Proto platí, že pokud ode mne budete něco nutně potřebovat, OZVĚTE SE NA MAIL.  
 
Je tu ale jedna věc, kterou bych ráda na závěr řekla. Děkuji, děkuji všem! Můj virtuální pobyt ve fanfiction komunitě byl zkušeností, která pro mě hodně znamenala. Mnoho jsem se toho od vás naučila - z vašich vědomostí, z vašeho pohledu na fanfiction. Pokud to už nešlo jinak, od někoho jsem se naučila aspoň to, že se na něco sama dívám jinak. Většinou jsem se toho naučila mnohem víc. A ZA TO VŠECHNO VÁM DĚKUJI.

—————

Zpět


Diskusní téma: Pomalý konec

Datum: 03.02.2014

Vložil: Rocia

Titulek: Velká škoda :-(

Sice jsi na to upozorňovala už na začátku, ale přesto mě tvoje pomalé opouštění FF světa moc mrzí - tvé stránky považuji za jedny z nejlepších kolem FF slashe v češtině - i když je pravda, že bych si také měla sypat popel na hlavu, moc často jsem se sem v poslední době nedostala, protože - stručně řečeno - z mnoha důvodů momentálně vůbec nestíhám :-(
Jen doufám, že se neodstřihneš úplně (nebo že stránky časem nesmažeš) - a třeba se časem zase elán a energie vrátí :-) A zatím za všechny zajímavé články, diskuze a odkazy díky...

—————

Datum: 15.03.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Velká škoda :-(

Neodstřihnu. Myslím, že jsme na tom se svým vztahem k FF tak nějak podobně. Vlastně jen (pro nové povinnosti a zájmy) už tak docela nestíhám a ne že úplně odcházím.

Prostě jen nestíhám být aktivní, ale pořád tu někde jsem ... :)

PS: Ty jsi jeden z mých oblíbených partnerů do diskuze.

—————

Datum: 19.01.2014

Vložil: yellow

Titulek: :(

Tak to je mi moc líto, že (pomalu) končíš. Poslední dobou jsem sem často zaskočila a koukala, jestli náhodou něco nového nepřibylo. Ale rozumím ti v tom, že tě svět fanfiction už tolik netáhne.

—————

Datum: 15.03.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: :(

Až tak tě to mrzet nemusí. Ono se toho nakonec zas tolik nemění.

Koukala jsem a vidím, že ty jsi pro změnu po delší přestávce poslední dobou potěšujícně aktivní. A to je fajn ... :)

—————

Datum: 18.01.2014

Vložil: Mariana

Titulek: ...

Konce mě prostě děsí. Většinou. Jde-li o konec něčeho dobrého. Proto jsem ráda, že má ten konec alespoň zmírňující přívlastek. Ráda bych se připojila k optimismu Adelaine a doufala, že půjde jen o přestávku. Jedna věc je ale jistá – myslím, že ses do slashového fanfikčního světa (nejen) HP zapsala nesmazatelně – což už nikdo nezvrátí. Děkuji za tvou práci, belldandy. A doufám, že dostaneš důvod pokračovat v ní.

—————

Datum: 15.03.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: ...

Mariano, moc děkuji!

Třebaže jsi mi napsala moc moc pěkná "závěrečná" slova, věřím že přesto to nejsou úplně poslední slova, která jsme si navzájem vyměnily. :)

—————

Datum: 17.01.2014

Vložil: fialka

Titulek: škoda...

Škoda přeškoda, když chce končit někdo, kdo se zabýval teorií.
Zatracený doktor... ;-)

—————

Datum: 18.01.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: škoda...

Každopádně ještě něco vydat musím, protože tu mám nějaké resty - třeba vůči tobě a Assez. Ten PonFarr... Úplný konec tohle být zkrátka nemůže.

Adelaine tvrdí, že mi možná stačí přestávka a zas dostanu chuť psát. No, já jsem ale ve srovnání s Adelaine hrozně nespolehlivá, tak tomu moc nevěřím, ale uvidíme ... :)

—————

Datum: 17.01.2014

Vložil: Lanevra

Titulek: ....

Inu co říct? Čekala jsem to, ostatně není to nic nového a vzhledem k tvé neaktivitě v poslední době je to docela logické. Nemohu dělat nic jiného, než ti přát aby sis co nejdřív našla další vášeň a říct, že mi budou chybět tvé články, stejně jako naše rozhovory a že jsem se vždy opravdu těšila na všechno, co jsi sem psala. :-)
Kdyby ses někdy rozhodla vrátit, tak víš kde mě hledat, pravděpodobně budu pořád na tom stejném místě. :-D

—————

Datum: 17.01.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: ....

Já řekla, že je to pomalý konec. Takže ještě něco nevylučuji. Řekla bych právě naopak.
A protože máš objednávku na novinky, tak speciálně tobě dám vědět, kdyby jednou něco přibylo. :)

Já vlastně novou vášeň tak trochu mám. To je taky ten důvod, proč teď nemám čas na čtení. Doctor Who má spousty dílů. Ráda bych kromě těch nových, viděla co nejvíc se se čtvrtým (Tom Baker je prostě k sežrání) a pár taky s pátým a druhým Doktorem, Na vrch taky pár dílů Torchwoodu a nějaké Dobrodruství Sáry Jane, i když bez Doktora mě to zkrátka tak nebaví. :P

Každopádně tohle je toliko ohlášení pomalého (nikoli zcela definitivního) konce webu. Rozhodně to nemá být ukončení veškerých mých styků a vazeb na svět FF.

—————

Datum: 17.01.2014

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: ....

Doctor Who má také velkou jak fanouškovskou tak i fanfiction základu, mimochodem já jsem taky fanouškem (je to tak, jsem všude a ty už se mě nikdy nezbavíš :-D), takže jsem ráda, že máme stále něco společného, i když tě třeba už přestává HP a svět kolem něj bavit.
Jinak s těma dílama... to mě hodně zajímá, protože bych si ty serie také ráda shlédla. Kde stahuješ díly nebo kde to sleduješ?

—————

Datum: 17.01.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: ....

Přesvědčuji se, že všechno je na Ulož to, ovšem ti staří Doktoři spíš po názvy jednolivých epizod. Vyhledávat to a stahovat po jednotlivých částech, to je docela opruz.

Proto jsem si aspoň prvního, druhého, čtvrtého a pátého Doktora stáhla jako celek v jednou souboru - tady čvtrtý https://bayproxy.me/torrent/8361871/ a tady třeba druhý - https://isohunt.to/torrent_details/6398205/Doctor-Who-1966-1969-2nd-Doctor-Patrick-Troughton

Hlavně jsem si našla žebříček 200 nejlepších epizod, abych do toho nešla úplně na slepo. Na to je jich totiž příliš mnoho... :)

Já si samozřejmě jsem vědomá, že Doktor má silnou fanouškovskou základnu, nicméně já tak daleko ještě nejsem. :) No ale, minimálně jsem si zjistila, že nejoblíbenější slashový pár na Doktora je Doktor/Vládce. Docela to chápu ... Nevím ale, jestli si to chci číst, protože jsem taky docela fanoušek do River Song. :)

—————

Datum: 17.01.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: Re: Re: ....

Ale když už jsme u těch slashových párů, musím zmínit madam Vastru a Jenny, protože o těch dvou bych si s chutí něco přečetla.

—————