-


Někdo se dívá

21.11.2012 19:30


Pět mých oblíbených FF scén, ve kterých někdo někoho pozoruje ... ehm ... při tom.

Aby bylo jasno, nemám namysli přímo  šmírování (teda většinou), jde o jakékoli scény, ve kterých má nějaká osoba erotický  (a možná nejen erotický) prožitek založený na pouhém sledování sexuální činnosti jiných osob či jen osoby. Ono nemusí jít hned o penetraci, stačí třeba jen sledovat, jak si to někdo jiný dělá sám, což je mimo jiné můj  oblíbený motiv. I když co si to namlouvám, právě tem motiv šmírování je kořením celé věci.  

 

1. Vlažný

Tady teda zrovna nešlo o dívání, spíš o odposlech, ale nepřítomnost zraku mi tu nahradí bezprecedentní zapojení všech ostaních smyslů. :) Pššš! Dělá to zas. Jdu poslouchat.  

 

2. Ostré jako sluneční světlo

Snad nejsem jediná, které se zdá scéna, v níž Sirius sleduje (z nemožnosti soukromí)  sex Harryho a Luciuse Malfoye, nejsilnější částí této povídky. Speciálně právě tahle scéna mě naučila číst harrylu.

 

3. Desiderium Intimum, 21. kapitola, Narozeniny

 Za takový dárek, co dal Harry Severusovi by byl každý voayer vděčný. :)  A ta kravata - to je třešnička na dortu. 

 

4.  Špatné na tolika úrovních

Čisté PWP, ale podle mě velmi povedené. :) Ron, který viděl mnohem víc než si kdy přál. 

 

5. Bílá, poslední odstavec 3. kapitoly a poslední čtyři odstavce 4.kapitoly

Tak tohle bude pořádné klišé, ale řeknu vám, na můj vkus se o něm píše moc málo. Jak oni dva se hrozně milujou, jenže si to nedokážou říct a tak onanují každý zvlášť s představou toho druhého před sebou. Spolu a přece sami. To se mi nikdy neomrzí. :)

 

Mimo pořadí:

 

Niekde medzi snom a bdením, 6 kapitola

Taková věc může způsobit, že přehodnotíte svůj náhled na dosavadní přátelství. :) 

 

Tak co, máte taky nějakou oblíbenou scénu s tímto tématem?

—————

Zpět


Diskusní téma: Někdo se dívá

Datum: 30.03.2013

Vložil: Justinka

Titulek: Tady se mi bude líbit!

Tak tohle bych si přála, aby bylo celé o QAF:D
Ale i tak se do toho možná pustím.
Ovšem jen když dokážu ignorovat obří sbírku povídek u Rocii Maxian, kterou jsem právě objevila:-X

—————

Datum: 02.05.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Tady se mi bude líbit!

Jestli takový přehled vytvoříš, tak mi prosím dej vědět. Já si tady na něj musím umístit aspoň dokaz. Rozhodně mě zajímá, když se někdo zajímá nebo dokonce dělá podobné věci jako já. :)

—————