-


Harry Potter: Drarry vs. Snarry

20.04.2013 14:44

Je zaří, jenže vlakem do Bradavic nepřijíždí tentokrát Harry Potter, ale dvojčata - Drarry a Snarry. Brzy mezi nimi dojde k menšímu sporu. Čí boyfriend je lepší? Dočkáme se konečného řešení otázky zda je lepší drarry nebo snarry?  

Jsem názoru, že tohle je naprostá klasika. Nebýt to amatérské video, mluvila bych u Ariel Lindt s chutí o rutinní profesinálnosti. A myslím, že schopnost humorné sebereflexe se taky započítává k dobru.

Tak co říkate fanynky slashe? Drarry nebo snarry? Nebo se kloníte k názoru Crystal na FFdeníku a říkáte harrymort? 

—————

Zpět


Diskusní téma: Harry Potter: Drarry vs. Snarry - SLASH

Datum: 16.09.2014

Vložil: sisi/ctenar

Titulek: bože! :D

myslela jsme si že málo co mě dokáže zničit !:D ale todle by mě zvládlo i ZABÍT XDDD

—————

Datum: 08.10.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: bože! :D

Doufám, že jsi to přeci jen přežila ... :)

—————

Datum: 16.05.2013

Vložil: Rocia

Titulek: rocia.webnode.cz

Mně to přijde jako dobrý nápad :-) Taky je to takovým trošku zrůdným způsobem roztomilé a docela vtipné...

—————

Datum: 27.05.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: rocia.webnode.cz

Nu co říct než: Mně taky. :)

—————

Datum: 20.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: black-lana.webnode.cz

Popravdě zrovna tohle video nijak zvlášť neoblibuji. :-)

—————

Datum: 21.04.2013

Vložil: belldandy

Titulek: Re: black-lana.webnode.cz

Jen tak pro zajímavost. Vadí ti hudební podkres, což bych si tak nějak typla, nebo něco v obraze? Nebo prostě nepřelétla jiskra a ani nevíš, proč ti to nic neříká?

—————

Datum: 21.04.2013

Vložil: Lanevra

Titulek: Re: Re: black-lana.webnode.cz

Ale tipla bys špatně. :-D Naopak, k písničce je jedno povedené ST09 video a já ji mám i staženou na MP3. Prostě mi tak celkově vadí něco v tom videu bez konkrétního důvodu.

—————