-


Harry&Draco | My Sweet Prince

09.10.2012 14:15

Má nejoblíbenější drarry není žádná fanfikce, má nejoblíbenější drarry je totiž tenhle fanvid. Mám slabost pro černobílá poruchová videa a tohle s motivem zakázané tajné lásky, letmými doteky rukou pod stolem, s erotickou scénou ve vlaku a s angst-atmosférou, která by se dala krájet, je snad mé vůbec nejoblíbenější. Ta narážka na draka v textu tam tak krásně sedí.  "Já a drak můžeme zahnat všechnu bolest." :)

Popsat slovy obraz? Je to vůbec možné? Raději si to pusťe a já přeji příjemný zážitek. Enjoy! 

—————

Zpět


Diskusní téma: Harry&Draco | My Sweet Prince

Datum: 16.09.2014

Vložil: sisi/ctenar

Titulek: a sakra

tohle video změnilo muj pohled na tenhle par :D doufam ze to nezmeni mou zalibu do snarry ale :DD a ještě něco vlastně měla jsem k tomu pušťen tento song .) takový https://www.youtube.com/watch?v=QDS0wRloIG8&list=RD3lVJENB6hQk&index=27

—————

Datum: 05.10.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: a sakra

Vlastně jsi přesně popsala i mou reakci. :)

I když ... na opravdouvou zálibu v nějakém páru potřebuji nakonec přeci jen psaný příběh. Takový, který bych si zamilovala, třebaže o můj pár nejde. A to už teda musí být. :)

—————

Datum: 11.10.2014

Vložil: belldandy

Titulek: Re: Re: a sakra

Není ten tvůj song na tenhle videoklip příliš optimistický? :D

Ale na ty obrazové ruchy se hodí docela pěkně.

—————